Thursday, June 4, 2009

Posted by Fauziah Abdullah (poja) at 12:56 PM
Takala exam nak dekat,mcm2 ragam yg ak jumpe...
kelakar la!!!
Tension,happy,gler and ada yg fokus je....
congrate kpd yg stay fokus to study..

Aku akui,jiwa ak kaco sgt sejak2 ni...
sampai nak study pn jd malas..
but!!!
i must do s'thg??
ak xnak menyesal ti...
WHAT SHOULD I DO???

Ak nak balik..
x nak dok kat sini..
ak penat sgt..
ak takut ngn final ni..
rasa mcm nak jerit..
but i can't!!!
rasa nak nangis..
but it hard 4 me!!
rasa nak lari...
but there no where i can run 2!!!
FINAL.....

Ak betol2 dah hilang semangat..
i'm lost!!!
ak just fikir pasal Nak Balik..
Let me go home??!
i wish there will be s'one understand me??

ak t'baca stick note yg ditulis Kak Zai kat dlm bilik ak..
Thanx Kak Zai..
note 2 dah memadai untuk ak kembalikan diri yg alpa ni...
"live life for the fullest"
so meanigful rite....

ak still ada kawan2 ak yg memahami ak(the wonderz)..
ak ada kakak yg care n selalu advice ak(kak zai)..
walau pon ak selalu menyakiti korang...
sorry!!!!
memadai la ak ada kawan yg sll wat ak hapy and kakak yg sll mengingati ak kpd yg benar....
thanx guys!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Live life for the fullest"
What my life for??
of course la untuk menjalankan t'jawab ak terhadap yg Esa..
menjalankan t'jawab terhadap org tua ku, family and org yg ak sayangi..
and of course for myself,my future..

to Kak Zai thanx a lot 4 the words and all ur advice..

common guys!!
LIVE OUT LIFE,
LIVE LIFE FOR THE FULLEST
LET IT ROCK!!!

0 comments:

 

Blissful Memory Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device