Tuesday, July 14, 2009

Posted by Fauziah Abdullah (poja) at 12:29 PM

memang x dapat dinafikan, "bukan mudah utk dapatkan sesuatu"...ikutkan ak dah give up je!!tapi that a stupid things to do??!LIVE GOES ON WITH PATIENCE...baru la hidup lebih bermakne!!ak hidup untuk hari ni dan melangkah ke hari esok(most of us will do the same)..pendek kata,"the strong will be survive while the weak will always loss"...ak xnak jd the weak one!!Tah lah,tapi yg pasti ak melangkah ke claz hari ni dgn semangat yg kurang..mcm kena pakse pon ade..maybe sebab ak penat dgn aktiviti semalam n sakit pon makin bertambah..tapi,ak akan try spend time ak untuk study n aktiviti2 tu...ak xnak do the same mistake??tambah lagi keja ak menimbun-nimbun..

tapi,bile ak nak rase fed up,ak teringat ape yg Uncle pernah cakap kat ak selalu.."kalo nak compare kan ak n parents ak punya keje,of coz la keje diorang lagi byk"..Parents ak kena cari nafkah untuk ak,kadang2 sampai x cukup rehat n ak pula juz kena study je..(Ape yg susah nyer)buka buku n study..

What a big deal!!!



lagi satu,dari dulu lagi..ak mesti stop komplain!!Betul cakap tcher ak suke complain,n dah ramai yg tegur...Ak mesti slowly stop the habit kalo x sampai tua la ak mcm ni..
Nothing is easy,but if we work,wait n think wisely,we will win!!i'm gonna win,beat u guys and stand high from you!!!

0 comments:

 

Blissful Memory Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device