Wednesday, December 8, 2010

cinta baru..

Posted by Fauziah Abdullah (poja) at 8:32 PM

I fall in love again. Oh, no!! First time aku jumpe die, jantung aku berdegup kencang. Mata tibe2 kabur. Ibarat matahari menyaksikan bulan, bulan menyaksikan matahari. Tah betol ke tak pepatah aku ni. He is smart, arrogant, handsome and memang setiap yang tengok die mesti suka nye. Tapi tak tau la. Len orang len taste. Taste aku yang tought and tinggi je, hehe.

Die sumber inspirasi aku and one day i will propose him. Tapi it will take about 7 years working baru dapat kot. Ape2 pon aku tunggu gak.



Die berjaya mengalahkan pakwe2 aku si Jazz, Mini-Cooper, Swift, CRV dan Rush. Hyundai Tucson pakwe aku yang ke-6 dan yang terakhir. walaupon aku tak tau menahu pasal engine, bagi aku die dah cukup complete. yela aku ni bukan ade kereta pon, nak drive pon tak tau, haha... suke sangat2.


smart kan??


price die yang latest

2 comments:

Branded Factory Price on January 8, 2011 at 12:37 PM said...

ske kete sir yunus r ni.. hehehe

Fauziah Abdullah (poja) on January 31, 2011 at 11:12 PM said...

a'ah....suke sgt kete tu...haha

 

Blissful Memory Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device