Monday, February 4, 2013

Movie Review: Hansel and Gretel 3D

Posted by Fauziah Abdullah (poja) at 12:41 AM
Assalamualaikum and morning.

Dah lama sebenarnya teman tidak berjimba di wayang bersama rakan-rakan. Last pergi time study tahun lepas. This year setelah sekian lama menahan iman, akhirnya aku jatuh. hehehe

Ape motif sebenarnya ni?

Ok, sebenarnya Last khamis iaitu 31/01/2013, teman pergi tengok wayang dengan housemate teman, Kak Ct.

Ni pun sebab teman tergoda dengan hasutan kakak office yang asyik cakap pasal tengok wayang jer. Teman memang suka tengok wayang, tapi nak kena cari geng yang sesuai la dengan taste kita. Since Kak Ct jenis ON jer, so teman ajak la pergi tengok wayang. Housemate teman yang lain tak ikut sebab depa dah tengok and balik kerje lambat.

Teman tengok cerita "Hansel and Gretel". 3D kot! Korang ada?



3D Cathay Cineplax Damansara (boleh bawa balik)


Alright, let's review the movie. Kata pendeknya komen:

  1. The movie is great and awesome. Lagi puas kalau tengok 3D. Teman siap angkat tangan nak tangkap witch.
  2. Puas sebab jalan cerita dia awesome. Even the actor and actress pun bagus. Satisfied la.
  3. Teman suka part bila Hero and Heroine lawan dengan witches. Memang power la.
  4. That's all kot. I'm not a good movie review, but it not a waste of money to watch it, if especially you all satisfy. So, go and book your time for it.

Go watch it and jangan fikir membazir bila tengok wayang. Sebab, aku pun asyik fikir macam tu jer. Tambah lagi bila kena keluar duit sendiri. Sebelum ni aku tak kisah pun. Bila dah kerja ni aku banyak fikir dulu before do something. So, bila nak tengok wayang aku fikir juga banyak kali. Maybe sebab aku dah belajar yang bukan senang nak cari duit. 

But, it our own rewards. As long as tak menghayalkan isn't it? Go enjoy your life but do it in a good way. Rewards your self.

Ok la, since our life is short, just treat it like a movie. "Every story end with Happy Ending", so do our life. 

Good Morning and have a good day ahead. ^^v

0 comments:

 

Blissful Memory Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device