bosan...bosan...bosan???????
penat btoi nk kena ulang ayat ni..bt 4 sure im totally fed up.keje ak mkn tido..thats all i knw!!!
there is nthg 2 do in here..mak org nk blik...windu sgt kt tapah...sem ni memang myakitkn..dah la t senior2 blik cutey n ada yg kuar coz dh habis stdy...ak bgantung pd akt silat ak je..tp,since bdk deg pn nk cutey,akt pn x da la....myb lpas ni lg x best??a.bob,k.ila,k.fath,c.sue,a.asri n a.man dh nk kuar...tgl k.suen n d rest..tp k.suen pn skjap je kt sini...hua3!!!ape yg pasti, ak nk blik...nk perg dr sini..tp x mgkin...my future is here..this is d only time 4 me 2 make my parent proud...ak sygkn mak n ayah..kalo boley ak xnk tgk mak n ayah kecewa lg...ak rindu sgt ngn diorg,time kt sini memg susah kalo x kuat kn smgt...tp,ak still ada fmly kt sini..kalo bkn kerna cekak,myb ak dh boley kuar dr sini...tq,kakak2 n abg2 yg byk wat ak n kwn2 hapy...
Ke Mana Negara Hendak Dibawa?
3 days ago

0 comments:
Post a Comment