Wednesday, March 11, 2009

CekAk...

Posted by Fauziah Abdullah (poja) at 1:21 AM
perstuan silat cekak malaysia.....
at first ak join club ni coz ak boring di muadzam ni...agak klakar coz ak x tau pn b'silat..mula2 ak agak bowink n benci nk dtg kelas ni..penat n memang penuh ngn pressure..bak kata abg Rauf,benda baik memg byk dugaan...sejak ak join,dr byk mase trus jd sorang yg agak bz la(hlg gak borink).byk yg ak blajar dr persatuan nie..ak kagum ngn abg Rauf yg bjaya m'gubah ahli2nyer..caiyok2!!!
bler ak ngn psatuan ni,ak blajar ttg ssuatu yg plg special iaitu kasih syg sesama ahli..ak kagm bler tgk senior2 yg slg bantu mbantu,nasihat mnasihati..pendek kt dah mcm sebuah kluarga..abg2 n kakak2 silat yg baik n sanggup melayan kerenah ak n kwn2...abg ak pn xmcm 2 taw..ak rasa t'haru sgt bler tgk kakak2 ni mlayan ktorang..maklumla,ak bknyer ada kakak...abg pn 1 kpala je ngn ak..ak syg sgt kat senior2 silat ak ni..tambah lg,yg dah final year(abg bob,kak ila,kak fath,abg man,abg asri,cik su)..ptemuan ak ngn diorg skjap sgt tp perit rsnyer bile bpisah...lps ni kak suen n abg jijo pn akn ikut jejak langkah diorg..sedey bangat bler bpisah..sebabkn diorg sume la ak still brada dlm psatuan ni..diorg slalu nasiht n tegur ak..
smenjak mlm perpshan smlm ak n kwn2 byk bfikir..ktorg dh b'azam utk kekal dlm silat ni sampai tamat..ni la impian abg2 n kakak2 kami...sedey sgt mlm isnin 2..ak akan bpisah ngn kakak2(kak ila n kak fath) n abg2(abg bob,a.man n a.asri) yg ak sayang sgt...diorg la yg rajin mlayan ak n kwn2..thn ni jg kak suen n abg jijo nk kuar...huhu~~sedey rasa hati ni...ak ingat lg ayat k.ila n k.fath,"ala kami bkn nk g mane2 pn,cume kuar dr uniten",ak tau sbalik kata2 tu,diorg sedang b'sedey..tgk riak muka pn ak taula!!kak suen ada ckp slg ada masa gn la masa ni sebaik mungkin....sampai ke hr ni,sedey kt hati masih bmain...tiada knagan yg indah kcl b'sama ngn persatuan ni...byk sgt kngn ngn kakak2 n abg2 ak ni...walau apepn,ak xkan pernah lupe janji ak kt diorg yg ak n kwn2 xkn b'pecah n akn blajar smpi tamat....ktorg akn pastikn pengorbanan kakak2 n abg2 kami dteruskn....

0 comments:

 

Blissful Memory Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device