After check for the second time ngan doktor,ak dpt news yg amat mendukacitakan...Ibarat dapat result exam..kecewa sangat2 coz ak kena tahan kat Harmoni ni sampai 6hb ni,ikutkan sampai 5 je...seriusly,ak dah xtau nak wat ape kat sini..ikotkan ak dah sihat coz suhu badan ak dah kurang..cume batuk2,selesema n pening2 kpala je,ala that normal rite!!!ak rela kena kuarantin kat rumah at least terbuka skit minda ak..Intan pon dah makin ok..most of us dah ok n ready to go home,why dun juz let us go!!!
tak tahan dibuatnyer,coz everyday is borin...bangun pagi,check kesihatan with doktor,then breakfast n makan ubat..bile dah makan ubat of coz la mata dah start mgantok.....then bgn 4 lunch n makan ubat yg perlu...banyak lak 2 ubat yg ak nak kena makan..ak geram giler ngan doktor n nurse yg check ak pagi td..i'm juz asking them a simple question,kenape nak marah2!!!jawab elok2 cukup!!....
waktu 1st check,Doktor 2 yg cakap "if ur result is getting better,we will let u go"..
then,smalam ak tya.."how if i dah sihat??boley ke kluar?!!"
doktor 2 membebel mcm nak mkn ak...ingat ak takot la!!
memang kebosanan n tension teramat kat sini..macam2 movie kitorg dah katam..on9 pon ak dah muak..lektop 2 je x muak tgk ak..haha
intan pon dah start berleteh tu..dia kata:
"kalo setahun ak mcm ni,mati ohh"..
sabar yer intan..same2 la kita berjuang n buktikan kita ley sihat sepenuhnyer...ak pon dah penat nak komplen..tapi,x tau la ape pasal mulut ni x stop complaining??hehe...
pz,kpd kawan2 ak yg prasan sihat:doakan ak n intan dapat kuar awal n korang jgn brani-brani nak gelakkan kami, coz bile ak dah sihat t ak cari korang balik!!



0 comments:
Post a Comment