
“Eh, Nampak lain la Poja sampai tak kenal chek tengok.”persoalan yang kawan-kawan aku cakap. Hehe, style baru maklumla dah nak masuk ke alam perkejaan. We need to change. Balqis kawan I tu pun dah transform jadi ladies. Ayu dengan tudung dia and “style” la Bal Yunalis. Wa bangga dengan lu, terbaik~
Haha, aku bila lagi nak transform. Simple je, aku jadi ayu bila ada mood, tapi kat kampus ni nanti2 la jadi ayu. Aku ni jenis tak tahan panas, takut kalo pakai shawl berbagai ni ak rimas, then cabut. Hilang dah ayu!!..
Nak tengok aku pakai tunggu je la. I love to give surprise to others. Aku jadi ayu ikut event juga. Macam time raya, kahwin, jalan-jalan. Time tu baru aku merewang, betol tak Balqis? Wa suka pakai smart casual kalo kat kampus, tapi takda la smart mane pun. Selekeh casual ada la. Ada aku kisah??..haha
But frankly speaking, I am a ladies now. I and Balqis totally aware that we not a kid anymore. Sekarang kitorang slowly belajar memasak, belajar jadi fashionista but in sederhana punya version and slowly remove our man-like behaviour. Aku tak nak habis kan beribu-ribu untuk jadi ladies coz setengah orang tu, nak handbag pun nak yang brand “Guess, Gucci and banyak lagi la”. Bagi aku cukup la yang memadai dan selesa.
Wah, dah nak dewasa. Birthday pun dah nak dekat. Jangan lupa hadiah ok??..kalo korang tak mampu nak bagi jam Guess tok hari jadi ni, bagi jam Esprit pun yang kat bawah ni pun boleh je. Dah dari semester lepas aku usha jam ni kat kedai, tapi tak mampu lagi nak beli. Hehe~

wa nak yang colour orange or merah

3 comments:
hahahha. hyee ladiess ! hehe
yup2. that's right babe :) ILU
umie_hey3..ayu x ak??
bal~saranghae..hehe
Post a Comment