
Best giler bila dah habis jawab mid term. tadi aku gelabah coz ramai sangat yang keluar awal. Wei, dah pandai sangat ke?. haha, cakap orang aku pun keluar awal gak. Exam suppose to finish at 11.30 am tapi aku keluar pukul 11.10 tadi. sejuk sangat la exam hall tu, menggigil dah dibuatnyer. Alhamdulilah, berbaloi aku buka buku CBB, kalo tak tak leh jawab la aku tadi. Malam tadi, after finish doing the case study aku terus tengok CBB, risau coz tak study satu ape pon lagi. Nasib baik la lecturer bertimbang-rasa. But, I hate True/False question!!.
After exam, aku plan nak tengok movie. Nak tengok "How I met Your Mother". Best bangat cerita ni,lama tak tengok. Nak gelak puas2 lepas tu baru tido. Tapi, plan cancel coz Kak. Mai meseg tanya "habis exam bile?". Nak suruh aku datang rumah dia la tu. So, aku pon pergi la coz dari malam tadi dia ajak aku datang.

Rupanya, Kak Chuya ada jual baju and dress. cantik2 pulak tu~.. Aku ingat kan Kak Mai rindu kat aku ke, ape?. Wat suspen je. Usha punya usha aku ambik dua t-shirt and 1 cardigan. Harga pun berbaloi, tak yah beli kat mall. Tapi, tu bukan baju raye k, aku pon tak tau baju raya nak beli bila. Baju kurung pon takde lagi ni. Hai, tak raye la aku tahun ni. Padan muka~hahaha..
Ok after finish men-usha, aku pun mangambil langkah aku ke rumah nak tengok "How I Met your Mother" juga!! Rindu kat series ni. Lepas ni nak kene cover tuk Islamic Study, AMAB and Mickro pula. Waduh, susah bangat begini. Mak, nak balik. tapi lecturer suka wat exam hari jumaat, nak balik pon susah cos Ahad kena balik Muadzam balik. huhu. =(

0 comments:
Post a Comment