Semalam, student subject ISSB232 or Islamic Study 3, ade wat gotong royong masak bubur lambuk. Actually event ni wajib coz ustaz kata dapat 5% markah. So, tiap-tiap Ramadan, pelajar tahun ke-2 akan bergotong-royong masak bubur lambuk. Tahun ni turn batch aku pulak. Tujuan event ni ada pun sebab nak beribadah. Ustaz kata dapat pahala coz kitorang akan supply bubur lambuk ni kan orang Muadzam and student UNITEN. Memang seronok coz sedikit sebanyak hubungan kami dierat. Ramai yang jejak kasih dengan member2 lama.


Malam Jumaat tu pulak ada Qiamullai Perdana anjuran PPI and IBC. I joined both them. Seronok coz banyak yang aku belajar. Tapi sedih, after Qiamullai aku tertido. Aku tak bangun untuk bubur lambuk. Rugi giler and sedih sangat coz next time tak dapat rasa lagi nak masak macam ni.

Minggu ni and the next week most of my batch tengah buzy berkempen untuk Calon-calon MPP. Aku pulak buzy berkempen untuk Akmal Farhan a.k.a Os. Undi untuk number 4 ok.
Ni antara manifesto Os:
- menginap secara kekal selama setahun di penginapan
- menambah kapasiti keluasan rangkaian broadband
- penambahan watercooler di setiap blok penginapan and akademik
- pemasangan grill di aras bawah penginapan Ilmiah and Harmoni.
Vote for number 4. ~4 for all~
Undilah melayu kita..

0 comments:
Post a Comment