Saturday, August 14, 2010

OH, Watip~hehe

Posted by Fauziah Abdullah (poja) at 5:54 AM
salam~

Salam Ramadan dear Muslimin..
sayup nye pagi ni dangan dengar soft songs and it make me think of Mak and Ayah..
Hari ni aku bersahurkan dengan sekeping Roti Boom plus 1 cup of milk.
yeah, kenyang bangat!! Alhamdulilah.
Last night, we had a surprised for Awatif or Watip or Kak Long..HeHe~
Happy Belated Birthday Watip, aku tau ko terharu..Jangan la nangis =)

Semalam special sikit coz aku jemput Kak Chuya sekali.(senior)
Dia ngan Kak Mai, so aku suruh Kak Mai bawa Kak Chuya coz aku pon baik ngan dia.
sekejap je aku boley masuk dengan Kak Chuya, and she's very nice and friendly person.
Haziqa pun ade and yang takde cume housemate2 aku je. Balqis and Lela balik while Tim she had to go to Balai Islam as she handle the event there for this Ramadan. Busy betol kan??
Ok, selamat berpuasa and may Allah bless us~

2 comments:

aJa on August 14, 2010 at 9:33 PM said...

roti boom??
ade ke poja..
aku penah mkn x agak2 ko??
haha..

Fauziah Abdullah (poja) on August 15, 2010 at 1:44 PM said...

aja, mane ade roti boom kat tapah..kat muadzam je ade mkanan pelik2..aku first makan time dtg cini..hahaha...tak pe, t aku pos kan kat ko..hehe

 

Blissful Memory Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device